mandag den 31. januar 2011

Kunne ikke lade være... grydelapper.


 
Nu er der altså heller ikke ret meget mere af det grønne stof, men et par grydelapper blev det dog til.
De kommer lige med i sendningen til den blå trold i morgen. Jeg syntes faktisk de blev da ret søde, quiltningen blev bølger i stedet for lige sømme, det er faktisk meget dekorativt.

Hvad skal jeg nu finde på at sy til butikken, har tænkt lidt på at prøve at sy en taske i tøjsnor beviklet med smart stof, det er en fin mulighed for at afprøve den lange friarm på min symaskine.

Men men - i morgen kommer postman Per med mit projekt månedstæppet fra Hanne, og det skal jeg bare have i gang de næste par dage... kan næsten ikke vente mere, det er bare så spændende.
Og der er også lige en viking til Susanne, en nisse samt to broderede billeder til Inga, der også lige skal laves... ja jeg kommer vist ikke til at kede mig i et stykke tid...skøøønt.
Ups. jeg har også et andet projekt, men det må altså lige sættes på standby, endnu en tid endnu.

Ingen kommentarer: