torsdag den 25. december 2014

Glædelig jul 2014..

Jeg vil ønske læserne af dette indslag en rigtig glædelig jul... med lidt billeder fra min seneste hobby som jeg startede midt i nov mdr.... støbning af beton ting,  især kogler som jeg er ret vild med. Grunden til jeg begyndte at støbe var fordi jeg havde lovet at lægge lokale til en julefrokost med mine søde kollegaer. Og jeg ville jo gerne lave noget anderledes bordpynt...
Senere er det blevet til værtinde gaver og dekorationer i beton, her til jul.

Der har været meget stille her på bloggen i meget lang tid, det skyldtes at min pc. har været i stykker og det er rigtig træls at lave indlæg på en ipad. Men nu har jeg købt mig en lækker lille pc... så nu håber jeg der kommer gang i bloggen igen :), det er lidt hyggeligt.


 En værtinde gave lavet i beton og sprayet med bronze spray, 
pyntet med kogler og drysset med glimmer 

 Bord pynten til julefrokosten i mit værksted.


 Juledekoration i min stue, med trip trap nisser

 Støbte beton ting.
Støbning af kogler, desværre er silikoneformene slidt og gået i stykker.

3 kommentarer:

Tina sagde ...

Glædelig bagjul og godt nytår!

Sikke en dejlig kreativ blog du har :-) Håber du kommer i gang med at skrive indlæg igen.

Vi har lagt en håndarbejds giveaway op, du er velkommen til at se og deltage på www.mariahoffbeck.blogspot.com

Mange hilsner fra Maria & Tina

Unknown sagde ...


Just Visit for Best info:
Packers and Movers in Bangalore
Packers and Movers in Hyderabad
Packers and Movers in Mumbai

Unknown sagde ...





If you are looking Best Packers and Movers so Visit at :
Packers and Movers in Delhi
Packers and Movers in Gurgaon
Packers and Movers in Pune