søndag den 30. januar 2011

Forår til den blå trold...

Så blev jeg endelig færdig med lidt nyt til den blå trold. Det har taget lidt længere tid end beregnet pga. jeg desværre er blevet overfaldet af en voldsom forkølelse/influenza. Det er en ret hård omgang og da det er mindre end 2 mdr. siden jeg sidst var forkølet, er det lige voldsom nok "syntes jeg". Det er vist alle de børnebaciller jeg ikke rigtig er immun overfor...men det bliver jeg da forhåbentlig med tiden.
Der er kun 2 x 2 dækkeservietter og en brødkurv... så du skal være hurtig hvis det har fristet dig.
Dækkeservietterne er også rigtig søde at bruge til lyseduge her i foråret.
Det hele sælges fra på tirsdag, da jeg lige skal komme lidt ovenpå igen, inden jeg kan få det afleveret hos Gulla i den blaa trold.


Ingen kommentarer: