lørdag den 15. januar 2011

Wau... det bliver da et rigtig smukt slumre tæppe.

Nu er den første række færdig af mit månedstæppe færdig, og som det ser ud allerede nu, kan det da kun blive meget smukt.
Det hænger nu flot på min opslagstavle, så jeg kan nyde synet af det, indtil det skal syes sammen med anden række en gang i februar.
Månedstæppet sælges af "HANNES" i Vejerslev og løber over 9 mdr.... jeg syntes
det er spændende projekt at være med i, pga. der også er oprettet en gruppe på face book, så man derved er med i et fællesskab hvor vi udveksler erfaringer og meninger og evt. problemer der kunne opstå i forløbet. det er godt at prøve noget nyt indimellem.

1 kommentar:

Inge fra Kludenyt.dk sagde ...

Ja Gitte, som jeg også har skrevet til dig på Facebook, så er det altså flot, og bare vent til næste måned..........
Inge