lørdag den 29. januar 2011

Ligesom at være barn igen... nyt legetøj.


Jeg har lige hentet min nye symaskine her i formiddag og wau sikke en maskine. Den er super fin og enkel i designet.
Automatisk tråder, afklip af tråder, automatisk hæve sænke funktion, overtransportør, samt meget mere endnu. 
Desværre har de glemt at sende  en manual med, så derfor må jeg forsøge mig lidt frem, men den ser ud til at være rimelig let at finde ud af, og det passer mig fint. En ting er jeg ikke helt tilfreds med og det er undertråden, den fungerer ligesom på husquarna symaskineren. Jeg kan bedre li det gamle system med spolehuset, derfor sidder jeg lige nu og tænker på om det kan være en god grund til at beholde den gamle... men hvis jeg nu  kan få en god pris for den, er det jo også dumt at beholde den bare for et spolehus... tænke..tænke... det haster jo heller ikke med at få den solgt.

Ingen kommentarer: