søndag den 12. april 2009

Travl påske på gården.








Denne påske er bare fløget af sted, vi har arbejdet det meste af tiden, men vi nåede da også lige en hyggelig påskefrokost, hvor vi heldigvis blev inviteret ud til gode venner.
Vi har brækket garage gulvet op, kørt alt det overskydende cement og jord mm. væk. Det var hårdt arbejde for Peter og Morten (vores svigesøn). Morten har virkelig sat fut i Peter - så nu bliver den garage lavet, så jeg kan få mit arbejdsrum... dejligt det har jeg drømt om i flere år.

Men det har sandelig også været hårdt for mig, jeg skulle jo hele tiden sørge for mad og drikkelse til de arbejdende folk samt Pernille, hun har haft travlt med at skrive på sin afsluttende opg. Så derfor har jeg snart ikke nået andet end at være i køkkenet, men det blev da også til et par mindre gåture i engen sammen med Pernille se de øverste billeder. Vi så bla. 2 rådyr på vores vandring nede ved vores del af bækken, det er bare et rigtig skønt, ugeneret og fredfyldt stykke natur som vi nyder meget.



Ingen kommentarer: