lørdag den 25. april 2009

Detr er ikke let... poverpol i morgen.

Dagen i dag er bare fløget af sted, jeg har skullet gøre en hel masse praktiske gøremål, såsom hente et stort lager af div. vaskemindler, toiletpapir mm. hos en veninde. Vi handler ind sammen ved Linds, det er både nemmere og billigere i længden. En pose med 25 kg. vaskepulver til hvid vask kan holde rigtig længe, det kan 10 liter flydende vaskemiddel også. Produkterne er ret gode, de er gennemtestede og fri for det meste af det vores kroppe ikke har så godt af.
Jeg har fået terasserne gjort rene, så alt vores vasketøj nu kan komme ud at hænge. Det er faktisk også ret nødvendigt da begge vores tørretumblere nu er i stykker. For 7 år siden købte vi en helt ny AEG kondens tumbler, men desværre har det altid været en "mandags" model, den har vist kun kørt sammenlagt knap et år. Den er opgivet for længst.... og af den grund har den gode gl. aftrækstørre tumbler kørt troligt i vores garage i alle disse år. Nu er den også i stykker og det kan sikkert ikke betale sig at lave den... øv øv... Nu må jeg tørre mine håndklæder ude, de bliver ret kradse selvom jeg har brugt en smugle skylle middel, det bruger jeg ellers normalt aldrig. Jeg skal også være mormor sidst på året.

Poverpol...glæder mig
I morgen skal jeg lave powerpol sammen med 10 andre nylonerne, det glæder jeg mig bare så meget til. Det er sådan et selvstudie hvor vi hjælper hinanden, jeg kan forestille mig at vi måske får snakket og grinet temmelig meget for det er vi "alle rigtig gode til". det skulle være meget, meget fedtet at arbejde med....en rigtig god gang snask.... he he... herligt.
Nu må jeg hellere se at få fundet noget stanniol, stof, blonder og hvad jeg nu syntes der kunne være sjovt at bruge til min poverpol figur. jeg har tænkt mig at lave en dame med en flot talje og draperede lange skørter, måske opsat hår...så skal jeg da også huske noget fint garn. Nå men jeg tager mit kamera med, så kan i få resten af historien på mandag

Ingen kommentarer: