torsdag den 16. april 2009

Klemme om næsen....

Jeg er for kort tid siden kommet hjem fra hyggemøde hos Freja Quilterne i Thorsø. Det er første gang jeg har deltaget - og det har jeg da bestemt ikke fortrudt. Ja det gik endda så galt at jeg meldte mig ind i Freja quilterne, "fordi de så så søde og venlige ud alle sammen". Det var som sagt, en rigtig hyggelig aften med et meget spændende indslag, omkring Rond Robin v/Kirsten Huuse og Vanda Køjborg fra Tjele.
Et spændende projekt hvor mange der syr på et tæppe, men ingen ved hvad hver især syr, der er selvfølgelig nogle overordnede regler man skal følge, men ud fra det er der ingen der kender det færdige resultat.
Jeg syntes det lød vildt spændende, men måske også lidt grænseoverskridende, da mange syr på ens tæppe og bestemmer farve, mønster samt sy teknik valg....
Jeg havde havde det rigtig godt med at komme ud og få ny og spændende inspiration og samtidig møde en masse nye mennesker... Det er dejligt der endelig er kommet en Quilteklub op at køre her i området.

MEN.... da jeg kom hjem stod vinduet i bad og soveværelse åben, Peter har åbenbart luftet ud inden han faldt i søvn. Der stinker så frygteligt af gylle, vores nabo har spredt gylle
ud hele aftenen omkring vores ejendom, så er det altså surt at bo på landet.
DERFOR KLEMME OM NÆSEN

1 kommentar:

"HANNES" sagde ...

hej Gitte.

Ja det var en vældig hyggelig aften og dejligt at dig og dit fine sjal.
Håber at du har fået luftet ud og har det bedre.

På gensynog god weekend
Hilsen Hanne