fredag den 3. april 2009

Så er alle fusserne igen fine

Ja, her bliver det ikke til så meget håndarbejde for tiden, fordi så kommer der lige en dyr dyrlæge på besøg, så skal hestene ind og ud igen - og så kommer der lige en smed på besøg som skal beskære 8 heste, det går der igen en masse tid med, især med at trække ud og ind osv. osv.
Så desværre bliver der ikke meget tid til håndarbejde for mig, men sådan er det at bo på landet med dyr mm.
Jeg bare har haft sådan en lyst til at hækle mit sjal færdigt, jeg er lige startet på den afsluttende kant hele vejen rundt, håber det kan lade sig gøre her i weekenden... ind imellem alle de andre gøremål.
Når det er færdigt har jeg planer om at få lavet alle mine igangværende arbejder færdige. Det kunne da være dejligt, men jeg bestemmer jo ikke altid over min tid, så nu må vi se det går som jeg gerne vil.
Vi planlægger at lave et rigtig godt hobby lokale til mig i vores garage her i påsken, lokalet vil kunne bruges til kurser, andre arrangementer, ja et rigtig godt hobby rum med plads til en masse gode ting....uha hvor jeg glæder mig....det skal gøres rigtig hyggeligt.

3 kommentarer:

Maria Harrits sagde ...

Det lyder da bare fantastisk med et hobbyrum! Mon der kommer nogle skønne billeder her på et tidspunkt? God påske og god arbejdslyst Hilse Maria

Anonym sagde ...

Dejligt med et hobbyrum, jeg kan ikke leve uden mit.
God fornøjelse

http://troldeognissemager.blogspot.com/ sagde ...

Ja jeg glæder mig også heldt vildt til mere plads, jeg har nu et hobby rum i forvejen med det er ved at være overfyldt af alt muligt. Det er min plan at det meste skal over i hobby rummet i nogle store skabe, og så skal der gøres rigtig hyggeligt i lokalet, så det også kan bruges som feks. kursus lokale, fest lokale osv.