fredag den 16. oktober 2009

Den røde dame!.




Den røde dame blev til... da jeg igen var ved at komme lidt til mig selv oven på en slem omgang influenza.
Åbenbart inspirations kilde til denne yndige dame med rød hat og boa.
Det har været en sjov opgave bare at lave et ansigt med udsmykning, ja en hel installation for sig selv. Og så er strømpe-hovedet faktisk ret flot at have til at hænge som uro enten i et vindue eller som udsmykning i stuen... Og jeg er helt sikker på der kommer flere af slagsen her på min blog i den nærmeste fremtid.
Og hvis der er interesse for det, vil jeg med garanti også holde små mini kurser i ansigts fremstilling, her i mit eget lille sy-værksted til næste år.....
Glæd jer... for næste ansigt er lavet med inspiration efter Stine Abramsen fra Alphabeat, set i morgen tv her til morgen (i ved nok det populære band fra Silkeborg, der nu er et kæmpe hit i England og spåes en større fremtid end Abba i fremtiden).


Ingen kommentarer: