fredag den 11. februar 2011

Hønsetid...




Fandt dette gamle mønster for ikke så længe siden, og vupti det kom der lige to høns ud af.
Jeg har faktisk ikke lavet påsketing i en del år efterhånden... men nu skal der jo laves lidt til den blå trold så jeg må hellere se at komme i gang.
Disse to proto typer er vist til mig selv... men jeg laver et sæt til butikken, men kun et sæt.
I dag har dagen ellers stået på rengøring for mit vedkommende, jeg får jo fint besøg i mit værksted i morgen eftermiddag.
Omkring 10-11 friske nyloner dukker op til vores årlige generalforsamling... det bliver rigtig dejligt at se dem igen... og efterhånden som vi kommer i gang med snakkeriet, vil der sikkert lyde som i en hønsegård... men så er det godt der i forvejen er to høns i værkstedet.

Ellers rigtig god weekend herfra, jeg lægger sikkert et nyt indlæg ind i morgen aften, med billeder og info fra generalforsamlingen.

3 kommentarer:

Berit sagde ...

Der er da gået "KLUK" i det, men rigitg søde er de. God week-end

Marlene sagde ...

Super super skønne høns. Dem er jeg vild med.

Hvor mon mønsteret er fra??

God weekend

Marlene

http://troldeognissemager.blogspot.com/ sagde ...

Ja der er gået helt kluk i den her... mønstret er et gammlet et, jeg har fået på et kursus en gang. Jeg vil scanne det ind på min pc og så kan jeg evt. sende det til dig Marlene, hvis du vil sende mig din email.
Rigtig god weekend til jer begge herfra.