torsdag den 26. maj 2011

Er den ikke bare smuk... "min nye fasan".



Jeg har i dag fået min fine nye fasan hjem fra konservatoren... og der skal lige siges at "jeg er meget glad" for den, fordi jeg har ønsket mig sådan en i mange år. Har godt nok en i forvejen, men den er temmelig falmet og gammel.. 
Oprindelig stammer min nye fasan fra eejendommen i Voel hvor den Blå trold hører til.. den blev fundet selvdød her i foråret. Den har en meget fin og farverig i fjerpelsen.
Jeg har på et tidspunkt fortalt Gulla at mit højeste ønske var en fin udstoppet fasan..  og en dag fandt Kaj tilfældigt denne fasan, som han forærede mig. Den har fået hæderspladsen her i stuen på skænken, og der skal den gerne stå mange år frem over.
Den er meget pænere i virkligheden...... end dette billede kan vise.

2 kommentarer:

Britta sagde ...

Din fasan er fantastisk smuk... Hvor er du heldig at dit ønske blev opfyldt.
Jeg kan lige forestille mig hvor fin den er... ;o)

http://troldeognissemager.blogspot.com/ sagde ...

Tak Britta. Og den er smukkere i virkligheden, er bare så glad for den.