søndag den 3. april 2011

Gummi og genbrug

Min smarte taske lavet af traktorslange.. syntes det var lidt sjovt at få trykket her til at stå på klappen.
 Min taske lavet af cykelslanger i flette teknik, her et brugt 2 cykelslanger og jeg er ikke færdig med tasken endnu. Regner med at skulle bruge en mere til flet
og måske en til at flette en snor med kvaster i gummi, der kan holde det hele sammen.


 Alle disse tasker her er et lille udsnit af hvad der blev lavet på kurset, min er den med tekst på klappen.
De er alle meget flotte
Fredag aften og det meste af lørdagen er gået op i gummi slanger og fletten for mit vedkommende, fordi jeg har være så heldig at være på kursus med Britt Jørgensen, et kursus under Gjern aftenskole. Britt har skrevet de to bøger omkring gummi genbrug og smykker i cykelslanger og traktorslanger... jeg kan kun sige at det var et rigtig godt og inspirerende kursus med masser af gummi og ikke mindst snak.
Vi vil i aftenskolen lave et hold igen til næste forår...så være lige obs. med at få tjekket kursus kalenderen omkring juli mdr.    http://www.gjernaftenskole.dk/

Ingen kommentarer: