tirsdag den 5. april 2011

Endelig ejer af 2 traktor slanger



I dag har jeg hentet hele 2 traktor slanger... så nu er der ingen undskyldning for at komme igang med at sy tasker, altså lige bortset fra tid og helbred.  Jeg døjer med smerter i skuldre, ryg, arme og fingre efter weekendens kursus, så derfor kan jeg desværre ikke bare gå igang som jeg gerne vil... der skal lige bruges tid på at komme ovenpå igen. I mellemtiden kan regnen så vaske noget af snavset af slangerne, når de ligger på gårdspladsen. Slangerne skal selvfølgelig skures ordentlig med sæbevand, når de er klippet i stykker... åh hvor jeg dog glæder mig til at komme igang. Tænk en gang!, de kan blive til de fineste tasker og kurve smykker mm.


1 kommentar:

Britta sagde ...

Det bli'r godt nok spændende. Dem du har lavet er rigtig flotte; og det er jo nok kun fantasien, der sætter grænser...
Jeg håber du snart får det bedre med helbredet. Det er så trættende at ha' konstante smerter, og det går jo også ud over humøret. Og når man ikke får udfoldet sig kreativt, bli'r man negativ, så det hele kører rundt i en rigtig ond cirkel... Øv...

Rigtig god bedring til dig - og god fornøjelse, når du skal i gang som "slangetæmmer"... he he...

Britta