fredag den 29. april 2011

4 del af månedstæppet, samt den ekstra række.

Endelig endelig... blev jeg færdig med denne måneds sy arbejde.
Jeg har købt den ekstra række for at få tæppet lidt længere, sådan det også kan bruges til et sengetæppe, men det betød lige en del ekstra arbejde til mig. 
Tæppet begynder at danne form og mønstret træder rigtig flot frem nu. Der sidder stadig pap under stoffet, derfor buler et lidt hist og pist.
Lige nu er jeg er ved at sy kanterne, dem vil jeg gerne have syet på inden jeg går i gang med den næste række, som allerede er kommet med posten for et par dage siden.

Her i formiddag har Inge gjort mig opmærksom på at jeg har vendt 2 blokke forkert... rigtig øv, jeg har fuldstændig overset det pga. jeg havde så travlt med at få blokkene syet sammen. Så nu skal jeg have pillet de to blokke ud og have vendt dem rigtig... Ellers er jeg sikker på at jeg vil jeg ærgre mig over fejlen i fremtiden. Ja, sådan kan det gå og jeg er heldigvis ikke fejlfri... selvom det giver ekstra arbejde.

1 kommentar:

"HANNES" sagde ...

hej Gitte.
Hvor er dit tæppe bare super flot... jeg kan godt forstå at du er glad for det... smiler...