lørdag den 15. august 2009

Ting tar` tid.


Jeg har lige været ved at sætte et par heste til salg på Joras, men det greb selvfølgelig om sig, fordi så måtte jeg jo da selvfølgelig også ind på min hjemmeside op forny den lidt med nye billeder af hestene, under heste profiler mm.... og det har bare taget hele formiddagen... ting tar´som sagt tid.

Nu skal jeg i gang med at sy Pernilles køkken gardiner, og efter en god hvil står den på faktisk på nisser eller maling af havemøbler... som det ses på ovenstående billede, har jeg pudset møblerne rigtig godt med en rystepudser, så de er lige klar til en gang lærketræs olie.

Men det bliver vist nisserne der står for tur i dag... "hvis" jeg når så langt i dag, luft fugtigheden er for høj til oliering af have møbler, det må blive i morgen..... hmmm.

Ingen kommentarer: