mandag den 3. august 2009

Mørke blomster dækkeservietter.... samt rådyr i haven.



Meget tidligt i morges var jeg faktisk ude og genne et rådyr væk fra vores læhegn i haven/marken. Dyrene kan ødelægge træerne i læbæltet og det vil da være lidt "træls" her så tæt på huset. Billedet er taget inde fra min stue og dyret står ved det runde træ øverst i højre hjørne.... det er lidt svært at se. Da jeg så gik ud i køkkenet kom der to andre rådyr løbene nede på marken ved engen, samtidig gik en fasan og galede ude på vejen... sikke dog en natur park her på matriklen til morgen.

Nu havde jeg fundet kameraet frem ,så kunne jeg jo også lige tage et billede af mine lige færdig syede mørke blomster dækkeservietter - 6 stk. De er syet til mit bord ude på den overdækkede terasse.






Ingen kommentarer: