lørdag den 21. marts 2009

En tur i klædeskabet

I dag har jeg været ude og besøge en tøj forretning i Ikast der hedder Klædeskabet. De har rigtig meget smart tøj fra str. 36 til 54.
Fredag og lørdag har de også lager salg med kollektionsprøver, babytøj, børnetøj, herretøj mm. så der kan man gøre en god handel hvis man er heldig.
Resten er dagen er gået med at handle ind, en dejlig middagslur og lige et kort besøg af min søde datter, der stadig ikke har afleveret vores kamera tilbage.... så billederne må vente lidt endnu.
I aften skal vi vist bare se fjernsyn og jeg skal hækle viderere på mit lysegrønne sjal i silk tweed.
Jeg kan næsten ikke vente, fordi jeg er ret overbevist om at de bliver ret flot når det er færdigt.

1 kommentar:

http://troldeognissemager.blogspot.com/ sagde ...

Jeg glemte lige at tilføje i min fortælling, at middagsluren var ret hårdt tiltrængt, da jeg er temmelig mørbanket efter en lang cykel tur i går eftermiddags...jeg har ikke cyklet i over et halvt år, så er det ret hårdt at starte med en måske lidt for lang tur.