tirsdag den 4. oktober 2011

Utroligt... sikke en farveforskel.

Jeg har her på det sidste været igang med at sy to efterårsløbere, de er syet til gårdbutikken
Det er vist mest for sjov jeg syr lidt til butikken indimellem, fordi skal mine arbejdstimer regnes ud, så er jeg da for længst gået fra hus og hjem... så derfor er det kun på hobby plan.
Det kunne være skønt hvis jeg kunne leve af at lave håndarbejde, men desværre kan min ryg og skuldre ikke holde til ret meget syen af gangen, så det bliver kun ved drømmende... :(( øv. 
 Dette øverste billede er taget med min smart phone, farverne er slet ikke rigtige.
Men de to billeder her af græskarene er taget med vores spejlreflekskamera, en helt anden kvalitet.  Og det kan nu godt betale sig at investerer i et sådan, det var først sidste år da vi blev bedsteforældre vi købte det, og det burde vi have haft gjort meget tidligere... men man lærer jo af sin erfaring.
Mønstret er et Anna Ka, jeg er lidt vild med hendes mønstre, pga. de er anderledes og smukt designet. Alle stofferne er selvfølgelig fra "Hannes" i Vejerslev, jeg er jo så heldig at jeg lige kan smutte over til Hanne på 10 min, så det er ren luksus :o)

2 kommentarer:

Skjold sagde ...

Sikke nogle flotte efterårsting du har lavet.Jeg er nu også vild med Anaka mønstre.
Det må være dejligt, at have en patchworkbutik så tæt på, hvor man bor

http://troldeognissemager.blogspot.com/ sagde ...

:o)) Tak, ja Hanne kan vi sørme ikke undvære her i området. Men hun har nu også en rigtig god net butik.. som du sikkert kender.