tirsdag den 22. marts 2011

3 del er nu syet.

Ja så er 3 del syet af månedstæppet....det ser allerede smukt ud.
Nu er der 9 dage tilbage til næste pakke dukker op, i den tid må jeg vist hellere se at få lavet nogle af de ting der ligger og venter på at blive påbegyndt.
Bla. 2 sommerhus billeder til Inga, og en viking.... ham har jeg lidt svært med at komme igang med, måske er det fordi jeg ikke normalt laver de teknikker på den her tid af året.... måske kan jeg lave en aftale med Susanne, så han må vente til hen på efteråret, når jeg finder nisse og trolde materialerne frem igen.
Ups jeg skal da huske at sy noget tøj til Christian Emil, bla. nogle hatte, de er næsten umulige at opdrive på denne tid af året...udsolgt alle steder. Og så skal han også ha´en ny heldragt til at lege i udenfor... såååå mormor kom igang.

2 kommentarer:

Berit sagde ...

Det ser rigtig fin ud dit månedsprojekt. Dejlige farver.

Skjold sagde ...

Flot, flot.
Jeg er desværre gået helt i stå med mit.
Men det kommer jo nok?