søndag den 14. november 2010

Fine gæster i værkstedet.



Sidste mandag den 8 november havde jeg besøg i værkstedet af en flot herlige damer fra dukkeholdet på Rosengårdscentret. Vi hyggede os alle med masser af snak, samt nød kaffen og min hj. lavede jordbær tærte med kokus. De nød vist besøget og snakken gik livligt, jeg fik da også ny inspiration mht. smykker i cykelslanger. Desværre er der meget blødt udenfor vores vej pga. alt den regn vi har fået i den senere tid, så en af damerne satte sig fast med bilen på vores græsplæne. Det gav en masse grin og vi måtte da også allesammen ud og skubbe... ja så det blev også en ret mudret omgang... smiler. Håber de vil kigge forbi en anden gang, de er nogle hyggelige damer. Jeg har de sidste par år haft den glæde at undervise dem i strømpeansigter, så på den måde har jeg lært dem at kende.

Ingen kommentarer: