fredag den 5. november 2010

I denne uge fik jeg syet lidt nyt til den blå trold.... jule dækkeservietter og brødposer, de blev da meget søde og hvis der er nogen der har lyst til at sy dem kan mønstret og stoffet købes hos HANNES i Vejerslev.
Desværre døjer jeg stadig meget med min ryg og har mange smerter i min iskiasnerve, så derfor er det slet ikke godt jeg sidder for meget. Men sy lidt det vil jeg selvom det gør ondt, og så er det godt at have et værksted hvor der er plads til at gå rundt og lave øvelser imellem sytøjet.
På søndag skal jeg have kursus i strømpetrolde/nisser, der er 10 tilmeldt så der bliver fyldt op i værkstedet, men det bliver sikkert ligeså hyggeligt som det plejer... jeg glæder mig rigig meget til at se de mange finurlige trolde der kommer ud af det kursus. Alle materialer er jeg ved at have styr på, lige bortset fra min printer, den vil selvfølgelig ikke samarbejde lige nu, så jeg må en tur på bibliotektet og printe ud. øv.

Ingen kommentarer: