søndag den 2. maj 2010

Så er jeg tilbage igen...

Strikket og valket taske, knappen har lagt på lager i 12 år
og ventet på at blive brugt til noget...
klappen er lidt skæv på billedet, opdagede det først da billedet var lagt ind på bloggen,
det er bare knappen der lige skal rykkes lidt til siden.

Udstoppet puffin af rester fra mit væg billede

Så er jeg endelig tilbage på bloggen igen, efter at mit trådløse net har været gået ned i en periode. Det har desværre bevirket at jeg har måttet begrænse min brug af computeren pga. jeg har det ikke så godt med at sidde ned for længe af gangen med min ryg, og da jeg ikke har kunnet ligge ned og bruge computeren har det begrænset brugen - så det ene med det andet har gjort at jeg ikke har været så meget på bloggen i den sidste tid... det er ikke nemt at nå det hele.

I den mellem liggende periode har jeg såmænd heller ikke fået lavet så meget håndarbejde ud over en strikket valget taske samt en udstoppet puffin til til pynt - fået væltet en gammel staldbygning, haft en del gæster og været temmelig meget i byen... så pyh...






1 kommentar:

Britta sagde ...

Dejligt at du er tilbage igen... Sikken lækker taske; dejlig og praktisk farve... Og den knap er bare super flot, og passer perfekt dertil.
Din puffin er også rigtig flot; super idé at bruge resterne til sådan en.
Det er da rigtig øv med både ryggen og det trådløse net; jeg håber at du nu er helt ovenpå igen - med begge dele... ;-)
Det er lidt sjovt at se alle dine røde gamle køkkenting; jeg har selv en større samling af de blå, lidt af de røde og en del af de gule. Det er rigtig hygge og ren nostalgi... ;o)
Ha' en dejlig mandag...

Britta