søndag den 4. april 2010

Barnedåb

Der skal nok komme flere billeder senere, men jeg har endnu ikke fået nogen tilsendt der kan bruges her på bloggen i den rigtig opløsning... måske er det en fejl 40 fra min side?... hmm
I dag blev mit lille barnebarn ChristianEmil døbt. Og han klarede det bare så fint i kirken og under dåbsfesten på Ålekroen i Svejbæk. Maden var lækker så den blev nydt med den største fornøjelse.... Min søn var bestilt til at tage billeder - så jeg er meget spændt på om de er blevet gode, han sender forhåbentlig snart nogle til mig, så skal jeg nok lægge nogle ind her på bloggen.

1 kommentar:

Britta sagde ...

Tillykke med dåben af det skønne barnebarn. Det har sikkert været en stor dag for især forældre og bedsteforældre... ;-) Og sikke da et dejligt navn; Christian, som vi danskere elsker, og Emil, som vi alle forbinder med en fræk lille purk fra Sverige... Selv har jeg en Mads Kristian, som absolut SKULLE ha' heddet Emil... ;o)
Glæder mig til at se billeder fra den store dag...

Du må rigtig gerne sende mig en beskrivelse eller hvad du har, af babytæppet. Jeg synes det er så fantastisk flot, så jeg vil rigtig gerne prøve at hækle et tilsvarende.

Min mailadresse er: moeller.larsen@jubii.dk

De bedste hilsener
Britta.