mandag den 3. maj 2010

Min mors kniplebræt

Dette fine kniplebræt har jeg arvet efter min mor... det stod også og ventede på min fars loft.
Problemet er bare at jeg ikke kan kniple og "ikke" har tålmodigheden til at lære det på nuværende tidspunkt.
Men det kan jo være at den kommer snigende en gang i fremtiden og så er det godt at være forberedt med alle arbejds redskabere.
__________________________________________________________
Jeg har endnu et på lager, men det er lidt ormædt i træværket men ellers brugbart. Hvis det får et nyt betræk vil det blive ganske pænt... og hvis nogen er interesseret er det til salg til en rimelig pris...

1 kommentar:

Britta sagde ...

Hej Gitte.
Tak for beskeden på min blog...

Det er da rigtig lækre sager der bli'r fundet på loftet... Og det er jo ekstra sjovt når der ligger en historie bag.
Kniplebrættet er godt nok flot; jeg kender flere der knipler, men har ikke set noget så fint...

Jeg vil glæde mig rigtig meget til opskriften på babytæppet; det er altså så flot, så jeg MÅ forsøge mig...

På forhånd tak...
Britta