tirsdag den 11. marts 2014

Den årlige generalforsamling hos nylonerne 2014


Som tiden dog flyver af sted... nu har vi igen haft den årlige generalforsamling søndag den 9 marts.
Vi var 11 Friske nyloner her i mit værksted. Dagen startede som vanligt med Kaffe og Lækkert Brød ost Pålæg mm. rigtig dejligt. Tusind tak til alle jer der bidrog med lækkerier til generalforsamlingen.
Som altid gik snakken vældigt fint, men vi fik da arbejdet seriøst med vores dagsorden, selvom den smuttede af sporet af og til....smiler. 
Senere på dagen viste vi vores fine håndarbejde frem, der blev byttet mønstre, snakket teknikker osv. Desværre havde vi så travlt alle sammen, at vi helt glemte at tage billeder af de flotte ting nylonerne havde med.
Allerede næste weekend drager 7 nyloner til Middelfart, hvor vi skal besøge håndarbejds messen. Det bliver bare så godt, selvom jeg personligt har lavet en aftale med mig selv om at, jeg ikke rigtig må blive fristet til at købe noget, før noget af mit lager er brugt. Men det er jo svært at få brugt noget fra lageret når jeg ikke har været så kreativ i værkstedet igennem den senere tid.

Beklager... Lone, Ingrid og Lisbet, i er åbenbart ikke kommet på mine billeder :( 











Hov... der er et glimt af Lone sammen med Ainos drage

Ingen kommentarer: