torsdag den 22. august 2013

Bedre med lidt fremfor ingenting...

Det er godt nok længe siden jeg har besøgt bloggen, en del af årsagen er bla. mit arbejde, sommer,ipad, børnebørn og alle vores heste der. Det er meget tidskrævende det hele og så må man prioterer en gang imellem... desværre. Men jeg har dog været en lille bitte smugle kreativ siden sidst.

En hæklet drage er det blevet til, og jeg har da også fundet ud af at det er ret så hyggeligt at hækle de små søde dyr, som tilmed skaber glæde hos de små.

Og min taske som jeg købte stof til på messen i Middelfart er blevet færdig, hvilket jeg er meget glad for, fordi jeg har lavet små lommer indvendigt med plads til telefon, lommebog, kuglepen, nøgleholder, lynlåslomme til pung og til slut en lynlås til at lukke tasken med. En skøn og rummelig taske der tilmed er smart "synes jeg".





Beklager billed kvalitet, de er taget med min ipad og der er opløsningen åbenbart ikke så god når billeder skal gøres større.

Ha`en rigtig god sensommer....til allejer der kigger med her.






1 kommentar:

TumleJane sagde ...

Hvor er det en fin drage! Hvor har du opskriften fra?