tirsdag den 25. december 2012

Glædelig jul... og godt nytår

Alle der læser med her ønskes en rigtig glædelig jul, (selvom julen snart er ovre er det vel ikke for sent), samt i ønskes alle et godt og lykkebringende nytår. 

Mit nytårsønske her for det nye år, at være lidt mere nærværende her på bloggen, den har været forsømt og det er jeg lidt meget træt af , men der har været så meget andet der har fyldt temmelig meget hos mig igennem længere tid, det vil jeg fortælle lidt om når vi er inde i 2013. 

Nu er der lidt nye billeder af mine børnebørn til at starte med.


Mit barnebarn Laura er allerede 3 mdr. gl. her ligger hun på det tæppe jeg har syet til hende,
 efter eget design. 


Dette fine billede af både ChristianEmil og Laura fik vi som julekort, Laura er 2 mdr. på billedet. 


Her er CE på sin 3 års fødselsdag her den 22 december, han synes gaven/gaverne var helt i top.

Og så et par hjemmestrikkede futter til Lauras lidt kolde fusser.



Ingen kommentarer: