tirsdag den 9. oktober 2012

Bløde bokse..

 
 I går aftes havde Freja quilterne en fælles sy aften, hvor Lene viste os hvordan man syr de populære bløde sy bokse, Tak Lene for god inspiration og undervisning. 
Boksene er utrolig nemme at sy og ligner en hel formue når de er færdige. Her er hvad der blev ud af vores kreative aften, alle boksene er vidt forskellige og rigtig søde hver især. Kaffekoppen viser at der selvfølgelig er tid til både at drikke kaffe og sludre indimellem symaskinerne bare kørte derud af.
 

 
 
 Min første bløde boks, den er da blevet meget fin og jeg er meget glad for den.
Tror sørme jeg bliver nødt til at sy nogle flere, de er jo rigtig anvendelige til mange formål, bla. legetøj til børnebørnene, opbevaring af tråd garn osv osv.

Har også fået syet et sakse etui efter Toves mønster, det er dejligt for nu er der styr på saksene når jeg skal på kursus eller lign.


1 kommentar:

Louise Holme Hansen sagde ...

Sikke et fint sakse etui. Hvad er det for en Tove der har lavet mønsteret. Hvor kan jeg købe det henne? Sådan et vil jeg gerne lave.
Hilsen Louise.
Sofahvalen@Gmail.com