fredag den 11. november 2011

Årets 2 første nisser er færdige..


Jeg har nydt at sidde og lave de to små væsner på 28 cm.... alt imens jeg har hørt krimien Dødsenglen af Sara Blædel.
Ja en rigtig hyggelig hjemme kreativ dag..  herligt... har lige genfundet glæden ved at lave nisser igen.
De næste små nisser jeg vil lave, skal have nogle tyndere fingre, men nu havde jeg fået lavet disse og de kan lige med nød og næppe gå an.. jeg skal jo lige igang igen efter et års pause med nisser.
Store tak til KnHobby og Berit for jeres hjælp. Jeg har ikke rigtig fået kigget på det endnu.. men nu ved jeg hvordan jeg skal gøre, når jeg lige får en ledig stund... god undskyldning for at vente med det trælse... smiler.

1 kommentar:

knhobby sagde ...

hvor er de dejlige, ja jeg skal også have lavet nogle flere, men det får vente til det nye år