tirsdag den 1. november 2011

2 ufo´er er færdige...

Den sorte taske i håndflettet cykelslange kan købes af mig for 495 kr. Den er lidt dyr men det er pga. det har taget mig "rigtig" lang tid at flette tasken. Der er brugt 3 cykelslanger, hvor hver slange er klippet op i små runde stykker af 8mm. Det fortæller vist hvorfor det tager tid at flette denne taske.. smiler.. og ømme fingre. Den er ikke foret indeni fordi jeg syntes den vil få et tungt udseende, den gennemsigtige flet giver tasken et let udtryk.

Uha.. jeg tror jeg har overgået mig selv i disse dage, nu er denne taske også endelig også blevet færdige.
Den røde taske i filt er jeg lidt i tvivl om jeg vil sælge, fordi den vil være rigtig flot som dekoration til sort tøj sammen med evt. et rødt tørklæde???. Men hvis jeg får et godt tilbud kan det da være jeg kan overtales... Tasken er foret indeni med bomuldsstof.

2 kommentarer:

Skjold sagde ...

Hold da op, hvor er de flotte dine tasker. Jeg kan godt forstå, at du ikke vil sælge den. Det vil du senere fortryde.

Hanne sagde ...

Jeg er vild med dine tasker - specielt den røde, den er super flot
Kh hanne