tirsdag den 7. december 2010

Flot snelandskab - selvom solen står lavt.



Jeg har lige været ude og tage billeder her i eftermiddag, og selvfølgelig løb kameraet tør for strøm... det gjorde det også sidst da jeg ville tage billeder, men alligevel glemte jeg at sætte det til opladning.
Nu står det nok så nydeligt i sin oplader.
Det var flot derude... og mine dejlige islænder hopper fik jeg da også lige overtalt til at komme lidt ud af stalden. Her står Ala´og vil snakkes med, hun er iøvrigt til salg hvis der er nogen der er interesseret. 
Hun kan ses i menuen under heste til salg.... vi har ikke gjort så meget for at sælge hende, det er lidt svært når man selv har taget imod hende ved fødslen, men hvis hun kommer et rigtig godt sted hen er det ok.

2 kommentarer:

Elins systue sagde ...

Flott vinterbilde av hesteliv. Likte godt nissen med bar mage, he, he

http://troldeognissemager.blogspot.com/ sagde ...

Tak Elin. Ja han er ret sød min nissefar..... smiler.