lørdag den 7. november 2009

Kursus og indvielse




































I dag er mit nye værksted og kursus lokale blevet indviet med mit kursus i strømpenisser.
Her er lidt stemningsbilleder fra før og under kurset, som var rigtig hyggeligt. Vi nåede at få lavet nissekroppen på 50 cm. færdig med topmave og faste balder. Hænderne blev også beviklet med uld, så de er klar til at få strømpe på næste kursusdag. Næste gang skal vi sy ansigter og monterer disse på nisserne samt færdigøre nissen med tøj, hår mm.... spændende jeg glæder mig allerede.

2 kommentarer:

Berit sagde ...

Det ser hyggeligt ud, og et dejligt lokale du der har fået.

http://troldeognissemager.blogspot.com/ sagde ...

Hej Berit
Tak for det, det er rigtig dejlig med masser afplads at rode på... Jeg tror det bliver fyldt godt op i lokalet, når jeg engang får alle mine ting flyttet derover.