søndag den 15. november 2009

8 færdige nisser og en på vej...

me










Nu er andel halvdel af nisse kurset slut.
Her er nogle stemningsbilleder fra kurset, samt de helt nye og hjemmelavede dansk producerede nisser, lavet af kursister fra det midtjyske opland.
Vi har alle haft endnu en dejlig dag, der har været meget koncentreret. Nisserne skulle bare nå at blive færdige, så alle har bare så arbejdet ihærdigt... at det næsten dampede ud af vinduerne og døre her i værkstedet.
Og alle nisserne nåede at blive færdige lige bortset fra Elins - pga. hun desværre måtte melde afbud i dag. Men jeg er helt sikker på at den også bliver færdig inden så længe.
Jeg syntes alle nisser er blevet rigtig fine og har hver deres specielle udtryk i ansigterne. Det har været spændende at se efterhånden som arbejdet skred frem, hvordan de blev vidt forskellige... selvom materialerne er de samme.
Jeg håber kursisterne er tilfredse med deres nisser, jeg er meget imponeret over hvor flotte de er blevet... de får alle et "kæmpe stort 5 tal "af mig, samt tak for et dejligt kursus.

Ingen kommentarer: