tirsdag den 6. oktober 2009

Rød kurv

Jeg skrev forleden dag at jeg ikke rigtig når noget håndarbejde for tiden.... men jeg har dog fået syet denne kurv. Den skal pyntes med en blomst og stå i mit kommende arbejdsrum. Jeg har planer om at holde rummets farver i hvidt, sort og rød, men det bliver nok lidt svært når det er et arbejdsrum.
Det er bla. fordi jeg har en hel samling af gamle røde køkkenting, de skal nu findes frem og hænges op i køkken afd. i rummet. Det bliver faktisk ret sjovt at finde alle de gl. ting frem, jeg har rundt omkring... det meste har været gemt væk i en del år nu, så det fortjener at se dagens lys igen. Måske er der noget der bare skal kasseres... så det er godt at kan få ryddet op i alt det gl. ragelse, vi har fået samlet sammen igennem årene... hm. hm.

Ingen kommentarer: