lørdag den 10. juli 2010

Rigtig god sommerferie til alle....

Ja selvom ambitionerne er gode og jeg gerne vil følge med og skrive en hel masse her på bloggen, så er jeg vist desværre nået frem til at det får jeg bare ikke gjort her i sommer.
Der er bare altid 117 ting der skal gøres og sådan er det bare når man har valgt at bo på landet, og det er er også sådan det skal være.. heste der skal trænes, have, hus og fam. der skal passes, og så er der selvfølgelig også lige et arbejde ved siden af alt det andet... ja så er dagene altså bare ikke lange nok.
Så derfor holder jeg sommerferie her på bloggen i et stykke tid endnu... men hvis der er tid og overskud kommer der selvfølgelig et par ord og billeder en gang imellem.

Jeg vil ønske jer alle en rigtig dejlig sommer samt god ferie - her med et billede af min datter og hendes to grise, samt svigermor (min gris)... smiler... er de ikke bare kære.

2 kommentarer:

Britta sagde ...

Hej Gitte...

Rigtig god sommer til dig og din familie.
Jeg kender sørme godt til at der er SÅ mange ting man skal; så må blog være blog...
Vil glæde mig til du vender tilbage.

Britta

http://troldeognissemager.blogspot.com/ sagde ...

Hej Britta
Tak for dine søde ord. Jeg vil også ønske dig og din fam. en rigtig god ferie. Læste lige på din blog at i skal en tur til Langå. det er ikke mere end ca. 30-35 km. herfra, lidt sjovt... der er en rigtig dejlig natur her i det midtjyske.. jeg anbefaler at tage en tur på himmelbjerget med rutebådene, hvis i endnu ikke har prøvet det.
God sommer Gitte