torsdag den 17. juni 2010

Jeg er her endnu...


Bloggen er blevet noget forsømt her på det sidste... men det er altså lidt svært at nå det hele sååå... derfor. Men her er jeg i en indianer udgave, pga vi var inviteret til en fødselsdags indianer og cowboyfest her for 14 dage siden. Det var bare en rigtig god og hyggelig temafest, virkelig en man husker mange år fremover. Og ups nu kom der lige en hest med i indlægget... og så har jeg et problem fordi jeg kan ikke finde ud af at slette billeder her.. så han må blive min dejlige islænder Vigir. Er han ikke bare smuk, vi har selv avlet ham for 4 år siden... er lidt stolt af ham.

1 kommentar:

HEKSEN sagde ...

Når jeg bliver rig, vil jeg ha' en isbuk igen. De er så dejlige. Nå men det de billede: Du skal bare markere billedet og trykke delete. Sådan!