mandag den 15. februar 2010

Baby besøg i værkstedet

Hvor er det dejligt med sådan et multi værksted som jeg har fået mig.
Her forleden kom min datter på besøg sammen med Christian Emil, og da jeg sad ovre i mit værksted på min behagelige kontorstol med benet oppe... fordi der stadig er betændelse i såret efter operationen.
Nå, men de blev placeret i min gode gamle hvilestol, alt imens Felix gik rundt og hyggede sig sammen med os.
Pludselig dukkede min far også op - desværre glemte jeg at tage billede af ham, sammen med hans oldebarn :-(.
Mht. rummet så er jeg slet ikke færdig med at indrette det, selvom det er ved at være godt fyldt op. Jeg skal have lavet mig en stor opslagstavle, og så mangler der stadig en del hyldeplads til alle mine sager... men det skal nok komme med tiden.
Der ud over skal jeg have hentet min gamle symaskine, kniplebræt og min mors gamle porselænsdukke på min fars loft, så de kan pynte her i lokalet.

Ingen kommentarer: